Amikor a kommunikáció hiányos a szolgáltatók között: Elzárták a miskolci két gyerekes család vizét
A család mai napon a délutáni órákban érkezett haza az otthonukba munkahelyükről, amikor azt tapasztalták, hogy nincs vizük a lakásba. Az anyuka felhívta a vízszolgáltató hibabejelentőjét, ahol azt javasolták neki, hogy vásároljon egy ötliteres ásványvizet és azzal oldják meg a tisztálkodásukat.

A telefon végén lévő ügyfél szolgálati munkatárs megadta egy helyi vállalkozó számát is, hogy hívják fel, aki talán megoldja a problémájukat. Felhívták, de azt a választ kapták, hogy ez nem tartozik rájuk és nem érdekli az sem, hogy két kiskorú gyermekkel vannak víz nélkül. Minősíthetetlen hangnemben kezdett el beszélni az anyukával, majd egy borsos árat beígérő kiszállási díjjal zárta rövidre a beszélgetés menetét.
Judit ekkor hívott fel telefonon kétségbeesetten. Természetesen amilyen gyorsan csak tudtam elmentem hozzájuk, hogy megoldjuk a problémát.

Először azt hitték, hogy valaki csak a vízóránál lévő csapot zárta el, de lemenni az aknába nem volt kinek, mert az apukának csípőprotézise van. Így a feladat megoldása rám hárult volna lemászni az aknába és megnyitni a vizet. Akkor még nem tudtuk, hogy ez kivitelezhetetlen.
Kis idő múlva megérkezett a vehemens vállalkozó is, aki megállapította, hogy a MIVÍZ szakszerűség nélkül hajtotta végre " valakinek" az utasítását így okozva egy csőtörést. mert az aknában már délelőtt óta ömölhet a víz. Valamiért hangnemet is váltott sőt a kiszállási díj kiszámlázása is elmaradt, valamint kétszer kért bocsánatot az anyukától a telefonban elhangzottak miatt.

A MIVÍZ újra lett hívva sokadjára. Saját költségükön mert, aki utasítást adott a vízkikötésére annak fogalma sincs arról, hogy bár a lakásügyük folyamatban van, de még nem történt meg a kiköltözés. A MIVÍZ ügyfélszolgálat munkatársa ígéretet tett, hogy maximum egy órán belül kijavítja a hibás döntésük következményét. Ez idáig még nem történt meg.
A gyerekek már nagyon fáradtak voltak.

A szülők kénytelenek voltak ennyi vízben megfürdetni a gyerekeket, hogy azok letudjanak feküdni aludni.

Remélhetőleg a problémát minél hamarább kijavítják, mert nem lehet három napig víz nélkül a család valakinek a tájékozatlansága miatt.